مرجع تخصصی مدارات برق

مرجع تخصصی مدارات برق
مرجع دانلود برق و الکترونيک کشور.سایت جامع مدارات الکترونيکي .کاملترین مرجع تخصصی مهندسی برق وکامپیوتر.سایت تخصصي PLC و اتوماسیون صنعتی - کنترل‌گر منطقی برنامه‌
قالب سایت
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع تخصصی مدارات برق و آدرس techno-electro.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اگر به خاطر داشته باشید، بنگ اند اولوفسن سال گذشته تلویزیون پلاسمای ۶۵ اینچی Beovision 12 را به بازار عرضه کرد که به دو اسپیکر زیبای دیواری با نام BeoLab 12 مجهز بود. در CES 2013 این شرکت دانمارکی مجموعه کامل اسپیکرهای دیجیتال BeoLab 12 خود را با طراحی همانند نمونه پیشین به نمایش گذارده است. این سری شامل اسپیکرهای BeoLab 12-1 و BeoLab 12-2 و BeoLab 12-3 است که می توانند با یکدیگر به یک سیستم surround sound متصل شوند یا به عنوان جفت اسپیکرهای مجزا مورد استفاده قرار گیرند. به لطف پایه های بسیار زیبای این اسپیکرها، چینش آنها در محیط خانه با تنوع بسیار بیشتری قابل انجام است.

کلکسیون BeoLab 12 که توسط David Lewis Designers طراحی شده، از اسپیکرهای دیجیتال اکتیو با کیفیت بالایی بهره می برد که هر کدام به طور جداگانه دارای یک آمپلی فایر هستند. این موضوع باعث می شود که در BeoLab 12-3 توان ۴۸۰ وات، در BeoLab 12-2 توان ۳۲۰ وات را در اختیار داشته باشید. اسپیکر BeoLab 12-1 اکنون در رنگ های سفید و نقره ای عرضه می شود و دو اسپیکر دیگر را می توان با رنگ های سفید و آلومینیومی در بازار یافت.

این کلکسیون اسپیکر به یکی از جدیدترین تکنولوژی های ابداعی و اختصاصی B&O با نام Acoustic Lens مجهز شده که می تواند فرکانس های بالا را به صورت افقی و ۱۸۰ درجه در محیط پخش کند. لنز آکواستیک هر اسپیکر می تواند به صورت دستی بالا یا پایین تنظیم شود تا در ارتفاعی مناسب برای شنونده قرار گیرد.

قیمت این محصول هم طبق رسم معمول محصولات با کیفیت و زیبای بنگ اند اولوفسن، بسیار بالا به نظر می رسد. شما برای تصاحب این مجموعه خوش صدا باید ۳۱۲۰ دلار برای اسپیکر BeoLab 12-2 و ۴۶۱۳ دلار برای BeoLab 12-3 و همچنین ۲۹۵۰ دلار برای BeoLab 12-1 پرداخت کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره سایت

سلام خوش آمدید.
موضوعات وب
اسفند 1392 بهمن 1392
امکانات وب